e mërkurë, 1 gusht 2007

status

Nu har vi da vist lavet status flere gange. Spændende projekt, men de lovede 15 min pr. gang, er da helt hen i vejret. Det er kun fordi min nysgerrighed har drevet mig, at jeg er kommet igennem. Jeg har lavet det meste hjemmefra. Det begyndte med deaktiveringen her, så var der alt dét, vi var blokeret for at kunne gøre herindefra, så var der ingen maskine ledig, så var der noget, man kunne se sin fordel af, så var der noget, det kunne bruges, så...
En del havde jeg i forvejen.
Flickr.com troede jeg, jeg ville kunne bruge, når jeg var på ferie til at gemme billederne, fordi det ikke behøver downloadning af selve programmet, som Picasa gør, men det viste sig at tage så lang tid, at det var en umulig opgave.
I stedet bruger jeg stadig Picasa, som også har billedbehandlingsmuligheder. Denne blev jeg inspireret til at bruge på Randers Tennisklubs hjemmeside. Her kan man gå ind og se de daglige billeder fra f.eks. dagens Gudenåcup. Det skabte rigtig god morskab for alle de deltagende spillere.
Venter spændt på 23ting+

Nuk ka komente: