e premte, 6 korrik 2007

23ting eller udvalgte ting

Nu er vi færdige ! Ja, såh!
Der er da vist ellers flere af tingene, jeg har sprunget over. Jeg har med hård hånd udvalgt det, jeg kunne se en fordel i at kunne bruge på arbejdet (og privat)....
Jeg har fået både lyd, film, sheets og ipod.... Heldigvis havde jeg en del i forvejen.
Jeg drømmer om, at få så meget tid til overs, at jeg kan komme til at lege med de sidste ting.
Imellemtiden tager jeg hjem for at udrydde disse bæster i haven.
Min ellers så økologiske tankegang er blevet overhalet af bæsterne,
grænsen er overskredet.
Så de får en omgang Sneglefri hver uge.

Og så går turen snart til Island.
http://www.icetourist.is/default.asp?cat_id=25ting
Det kan så være, at der kan komme lidt naturbilleder på bloggen deroppefra.

Nuk ka komente: