e enjte, 27 dhjetor 2007

23 ting - facebook

Jeg blev oprettet i facebook. Og hvad skulle jeg så med den. Jeg har mails nok, forum´er, interessegrupper, i hvert fald mange steder at tjekke hele tiden. Og hvad finder jeg? Mine nevøer og niecer, om de så bor i Danmark eller andre lande. Skægt nok. Det udløste bl.a. fluks et besøg fra en niece, der opholdt sig i Jylland, en nevø i Luxembourg en niece i Kosovo.... Sammen med dem får jeg så deres venner igen, men her er det, jeg ligesom synes, jeg er for gammel. Jeg er ærlig talt ikke interesseret i at følge med i deres værtshusbesøg, og hvad der er værre...
Så var vi samlet til julefrokosten her i familiens skød, og der tog de unge mennesker alligevel hatten af for gamle moster/faster, som er med på noderne. Jeg var alligevel den eneste der kunne følge med i denne fagre verden.
Så alt i alt kigger jeg nok forbi igen.

Nuk ka komente: